CLUB RUSH

Idag hade jag pankaor igen till frukost.... inte bra, inte bra...
Varje foto lektion, inklusive idag sitter tjejen brevid mig och knäker sina fingrar sjukt mycket och jag verkligen HATAR när folk knäker sina fingrara1!!!!! Sen sitter hon och rapar massor hela tiden också...
Biblotikareien är så himla snäll är så gald att jag är TA just för henne!!! Dessuton får jag gå omkring och äta inne i deras lärar rum, vilket äger! ( är alltid hungrig innan luchen så det är skönt att få i sig nått innan det är lunch officielt!)
 
Sen var det Club rush, alla klubbar på skoan försökte värva medlemmar och bjöd på godis! Jag gick med i typ 8 klubbar, kan inte vara med i alla aktivt men jag har tre som jag vet att jag kommer angashera mig i. Art, Fashion och Key club, de gör alla välgörnhetssaker.
 
Sen var det Art, vi skulle bara visa upp våra prodjekt och sen kom min läraren sambo med dounats!!!!!! Hur många som hälst och helt enorma och med ALLA möjliga smaker. Jag driver inte när jag säger att det fanns BACON DOUNAT!!!!!!!!!!!!!
 
sen fikade jag med Andrea och Nicole efter skolan, åt middag på jeffrys, ett hamburge ställe, Hamburgare nr7! Och snart ska jag iväg till en spring tävling :D
 
 
 
THE BACON DONUT!!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Ljungberg

Vilken tavla har du gjort Sofy?? :D

Svar: den jätte vita, är inte speciellt nöjd :/
Sofia Blixt

2012-09-29 @ 16:34:40
URL: http://emmaljungberg.blogg.se/
Postat av: Emma Ljungberg

Misstänkte nästan det, den är jättefin! Typ en tulpan..? :)

Svar: haha, den heter hidden tulipn, hahah :)
Sofia Blixt

2012-09-30 @ 18:10:37
URL: http://emmaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0