CHINA TOWN

Så idag fick jag choklad croissant till frukost, mycket gott!!!
 
Jag, Kelley och Chandler min värdpappa åkte till SF idag! Det är det bästa som finns när de säger att vi ska till SF!!!!!!!!!!!!!!!! Vi åkte till Union square, shopping delen av SF!! Jag hade personligen kunnat gå omkring där i timmar, haha. MEn vi gick in till orginal Levi's butiken där jag fyndade 2 jeans på 30%!
Där känner jag mer att det är ett ställe i SF som amn uppskattar mer med vänner, som är shopping sugna ( och mer pengar) haha.
Sen gick vi till China Town, det är som en port in, jätte fint. Det är fina och frächa butiker i början men ju längre ner man går desto skabbigare blir det, men det är roligt att se för allting är så kenisiskt, känns som man kommer till Kina, hahah. Vi åt mat på en resturang som verkligen inte var lätt att hitta, jag undrade till coh med hur man kom på ideen att ha en resturang där, men det var tips om den på nätet så vi gick dit. Det ar inget mega speciellt ställen men absolut super god mat! Vi bäställde in 6 olika smårätter som vi delade på, var roligt för jag fick testa nått bröd med kött som jag aldrig skulle testat om jag var själv och det var jätte gott! Åt självklart med pinnar, vill bara kommentera det!
 
Sen till min stora lycka var det en lyckokaka till efterrätt!!!!!!! Har alltid viljat testa en sån!!!!!!!! Vi gick sen till en liten fabrik som tillvekade lyckokakor och köpte en hel påse så nu ska här ätas lyckokakor!!!!!!!!!!
 
Sen var det dags för kaffe på starbucks också såklart!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag som försöker immitera några kända apor!!!

Kommentarer
Postat av: Julia Revland

De är ju samma apor som vi tog kort med i Calpe! :DD Vilken underbar dag Fia! Åh, vill med åka cable car!!!! :D

2012-09-30 @ 10:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0