BREAKFAST

Idag hämtade Andrea upp mig och vi åkte till ett jätte trevligt Café. Jag tog vofflor med färska bär och lönnspirap, hur gått som hälst! Kaffet var jätte gott och Andrea tog nån annan kaffe drink av nått slag som också var jätte god. Jag trodde jag fick en liten kula glass till min voffla så jag tog en regäl klick och stoppade i munen, men det visade sig att det inte var glass utan smör... Japp, så jag åt bara smör, jag gillar inte smör! Vi satt och pratade i 3h, haha. Vi älskar båda att resa och vi hade så mycket att prata om!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Ljungberg

Åh vad söt hon var!! Ser fram emot att träffa henneeeeee :D:D

2012-09-17 @ 18:41:45
URL: http://emmaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0