BASEBALL

Idag var jag på min första baseball match!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi åt mat där, jag tog korv med bröd, kändes amrekanskt liksom, den var enorm och gick knappt att äta, hah! Ann tog vitlöks pomme, galet mycket vitlöksmak! Mark tog fish and chips, den dtörsta jag sett i hela mitt liv, alla portionen var STORA! Alla som gick till matchen hade orangea kläder oftast SF giants tröjor, jag hade grönt... Det är en ganska seg sport ( hade otur ingen träffade bollen så det blev inget spel) Det som var roligast var när bollen hamna i publiken! Presis som man ser på film, alla vill ha den! Och det var också Kiss Cam, ahah, också precis som på film, alla som syntes i kameran gav varandra en puss, haha! Jätte stor arena, och himlen var rosa och det var två regnbågar som en perfekt halv cirkel runt planen, den ena var jätte stark och jätte fin! En person skulle slå på bollen och slog så hårt så hela raket gick sönder och flög i småbitar över stor del av plan. Den har de nån paus grej med yoga, haha,, jätte konstigt men rolig!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Dankemeier

MINSTE EN TRÖJJA FRÅN TYP BASEBOLL ELLER AMERIKANSK FOTBOLL ELLER BASKET MÅSTE DU HA!!!!!

Svar: SÅKLART, SKA HA FRÅN ALLA!!!!!
Sofia Blixt

2012-09-06 @ 12:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0