AMERICAN DAY!!!!

Rent hälso mässigt har den här dagen varit katastro ( dock min första coca cola i USA) f!!!!! MEn som rubriken säger, en amerikans dag!!!När jag kommit hem hann jag inte med så mycket för jag vi skulle åka till Stanford football game!!!!!!! Men jag och Mark började med att äta på en suer amrikansk hamburge bar som funnits i ca 80 år!!! Där tog jag en hamburgare och cola... jag vet, haha. Det var jätte gott och mega amrikanskt så himla roligt!!! Sen kom Marks son Brien och vi tre åkte till machen, galet, finns bara ett ord, galet!!! Världens största arena typ 100 spelare i varje lag, orkestrar och alla i tröjer det var sjukt kul!!!!! Brien förklarade spelet för mig så jag inte var helt lost, hah. Det bästa var i pausen när det kom in små spelare typ 9 år på denna gigantiska arena för att spela, så gullia jag döörrr!!!!!! Stanford har ett träd som maskot... hahha!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmis

Åh det är så himla kul att läsa vad du har för dig och vad du tycker och tänker om allting! Du är sjukt duktig på att blogga babe!!! :D

Svar: hahah, det är as kul att blogga ju! :D
Sofia Blixt

2012-09-01 @ 13:18:22
URL: http://emmaljungberg.se
Postat av: Julia Revland

Men mamma mia! seriöst så sjukt mega avis jag är!!!!!! och vilken otroligt fin bild på dig, när du står inne på arenan, ny tröja va???! :D

Svar: yes, den är jätte amriskans om man kan se hela!
Sofia Blixt

2012-09-01 @ 17:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0