SKOLBUSS!

Idag åkte jag skolbuss för första gången!!!! AWESOME!!!! Det är gamska old fashion, men de är traditonella! Lyckades ta en bild utan att vara för uppenbar, hahah.
Anledningen till varför jag åkte skolbuss var för att CC hade en tävlign en bit bort från skolan.
Vi fick våra tröjor också, de är gula med en björn på en motorcyckel och sen står det vi lever för att springa på latin på ryggen, hahah. Tar en bild på den senare.
Tävligen var på ett berg, jätte fint för mig som bara kollade på, får inte vara med och tävla för jag lämnade in papprena för sent. Något som jag är sjukt lycklig över, haha. Det var en backe som kalledes heart attack hill, hahah, så jag var ganska glad över att slippa.
Sen åkte jag till Keers för att äta och se på debatten mellan Romney och Obama, inte så farligt som jag trodde, ganska bra faktiskt, haha. Hade förväntat mig något extremt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0