LUNCH I WOODSIDE

Sen var det komiskt eftersom vi åkte för att h alunch vid en resturang på ungäfär samma ställe som jag precis hade varit, hahha. Men det var roligt och kelly tog med sig en vän som var super trevlig så det var kul att träffa henne med. Åt min åttonde hamburgare!
Sen åkte vi till Costcov som är en butik som säljer allt i storpack!!!
Efter det åkte vi hem till hennes komipis och bakade kakor och kollade på Iniana Jones, och nu håller jag på att göra klart prodjekt 3 för Art Studio.
 
 
 
AHHHH, FÅR PANIK PÅ DE HÄR BILDERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Ljungberg

Fick vända datorn upp och ner men VAD FIN DU ÄR!!! Ps när du är inne på bilder på iPhonen, tryck på ändra uppe i högra hörnet och tryck sen på en vit pil nere i vänstra hörnet så roterar du bilden. Puss

Svar: Hahah, TACK!!!! nu kanske jag far bilderna at ratt hall!!
Sofia Blixt

2012-10-10 @ 08:32:21
URL: http://emmaljungberg.blogg.se/
Postat av: Matilda Dankemeier

Hahha Emma <3 <3

Sofy har du gått och plockat söta pumpor på ett fält en eller?!! Som de gör i 16 an d pregnant?!! hahaha

Svar: hahahahahhahah, nej, hahahahha, ditt favorit pogram!
Sofia Blixt

2012-10-10 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0