KEY-CLUB

Jag är med i en volontär grupp i skolan kallad key-club, nej vi håller inte på med nycklar...Så imorse kl 7 innfan jag mig vid starten till ett cykelrace. Det var först gratis t-shirt och frukost ( världens bästa fruckos, hur mycket frukt och bär som hälst, det var toppen, sen hade de en människa som stod och gjorde kaffe drinkar till alla, underbart! )
Sen bar det va upp till bergen för att stå och dela ut vatten och energibarer till de som cyklade. DE cyklade 50 miles!!! Och jag var på toppen på ett berg, tyckte så synd om dem, hahaha.
 
Och på vägen hem stannade vi vid Rantikas <-- verkligen ingen ide hur man stavar, hus. Världens utsikt, galet!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0