JAG LEVER!

Har varit jatte dalig pa att blogge, men det ar for att jag har varit borta under flera dagar. 
Jag skriver utn vara extra bokstaver eftersom det var imbott i mitt hus sa min data blev studen men jag ska fa en ny svensk om ca 2 veckor. 
 
Det var homecomming vecka pa min skola, men det ar ingen school sprirt pa min skola, jatte trakigt. Ingen som ar i min alder gar :( Det ar ineg school kansla pa min skolan och det ar jatte synd! Det var en stor grej i gympasalen men folk var inte speciellt taggade...
 
 
Men i onsdags hade jag min presentation for rotary, det fick bli lite improvisation eftersom jag inte hade nagon Power point, men dte gick jatte bra sa det var kul!
Sen akte jag och Amanda fran Danmark med hennes vard mamma till Monterey! Vi borjade med att aka till en annan liten stad som jag redan glomt namntet pa, men dar var vi i ca 2h, alla som surfar ser ut som sma salar, hahah. Sen akte vi till Monterey och chekade in pa hotellet och sen gick vi till en mysig resturang med stora fonster ut mot vattnet, jatte fint! Jag och amanda tog tva olika rak ratter och delade pa bada var helt fantastiska plus att jag fick esprsso eftermaten sa jag var glad, hahah. 
 
Dagen efter gick vi up vid 8 och hade frukost, jag tog pankakor eftersom jag alskar pankakor, de var enorma men jag slog vad med servitoren att jag kunde ata allt ( innan jag hade sett dem) sa jag var sjukt matt pa pankakor efter det, hahah. Gick sedan till ett stort akvarium och kollade pa alla mojliga fiskar, det var stort och jatte valgjort! Sen gick vi och satte oss pa ett annat hotel och tog en liten drink ( ja, den var alcohol fri, haha) Sen hade jag och amanda resten av dagen for oss sjalva. Det borjade regna och vi hade inga regnsaker sa vi satte plastpasar pa huvudet och alla kollade konstigt pa oss, hahah, men vi var bara dar 2 dar sa det var okej, haha. 
Vi tripade runt pa stan, och det finns inga nolmala kladbutiker i standerna, man maste aka utanfor for att hitta vanliga butiker, men vi gick in i en outlett for gamla manniskor och Amanda hittade faktsikt en troja och jag ett par strumpor, hahah. Det var ganska komiskt att vi hittade natt i den butiken, haha. Kopte lite godis, jatte dyrt och sedan gick vi till en resturang och bestalltde liknande det vi tog dagen forre, det ar sa himla gott, jatte rakor med pasta!!! Sen gick vi och kopte karmaliserade apple, det var gott men kunde inte njuta sa mycket for jag var ganska matt, haha. Gick sen till ett cafe och tog en kaffe, hela dagen var toppen!!!
 
Dagen efter akte vi till Half moon bay for att ga pa pumpkin festival, var dar dagen innan. Vi bodde hos en rotaryan som mate va den snallaste manniska jag nansin mott!!!!!!!Vi gick omkrig tog en fika och stroade runt. Sen Gick vi hem till dem chillade ett tag och gick sedan helt random och hjalpte nagra tjejer att fixa majs, hahah. Sen gick vi till Rotary och at pizza, sen gick vi till starbucks och hade kvallsfika. Te och citronkaka for mig, sa himla gott. 
 
Sen var det dags for sjalva festivalen, har aldrig sett sa manga pumpor i hela mitt liv!!! Jag, Amanda och Michale franBelgien gick om krig, det var sa himla kul. Sag jatte pumpor och at, haha, men jag ahde haft vofflor till frukost sa jag var inte hungrig alls, sjukt deprimerande!!! Sag pumpapaj atar tavling, gjorde varan egen frisbee och allmant hade kul. Sen kom min vardfamilj och hamtade upp oss och vi akte till en restugar nara stranden men fantastisk utsikt och jag tog samma sak som jag brukar, pasta och jatte rakor, hahaha. 
 
Dagen efter akte vi till standford som ar precis har och kollade, det ar helt galet!!! stort fint och aaaaahhhh. 
 
Sen var det dags for shopping, var inte super taggad dock eftersom jag spenderade alla mina pengar pa mat den har helgen, hahah.
 
Sa nu blir det bara de fa bilder jag har tagit, kommer lagga ut Amandas bilder nar det kommer pa fb!
 
 
Fortsatter min hamburge rakning ar uppe i 9 just nu! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DE PERFECTA GUMMISTOVLARNA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0