HELGEN

I fredags akte jag och min vardfamilj till en stad ca 1h soder om Menlo-Park for att kolla pa Kelly's race. Ska bara saga att en kille sparng 3,1 miles pa 15min, sjukt!!!! Stannade pa alskade starbucks och tog en kaffe och banan och chokladkaka som tyvarr inte var speciellt god.
 
MEn sen akte vi till San Louis Obisbo for att hlasa pa deras alder son som ar i Collage. Vi kom dit ganska sent sa vi chekade in pa hotellet och gick och at direkt, deras son var trevlig men inte sa pratsam. Sen gick vi omkring i downtown och det var sa mysigt, det basta downtownet jag sett har borta, hahah. Tog en yogurt och strosade runt, och nu vet jag vart alla snygga killar ar de ar inte pa min skola de ar i collage i andra stader, hahah. Sen akte vi hem och somnade.
 
Dagen efter akte vi ut till stranden, det var tyvarr daligt vader, de brukar alltid vara bra vader dar, vet inte om det ar jag som gav det daliga vadret, hahah. Men vi at frukost dar, vofflor! Akte tillbaka och hamtade Kelly som hade hade gjort the SAT pa morgonen. Vi hade lunch pa Mr Pickels, goda mackor! Sen akte vi till ett stalle med outlettar <--- hahah, hittade just pa ordet. De hade en RALPH LAUREN OUTLETT!!!!! Grat nastan sa glad jag blev, haha. Driver inte nar jag sager att en skjorta kostade 34 dollar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kopte en skjorta, en troja och ett par strumpor och jag vet nu att det finns en till san outlett 45min fran dar jag bor, jag ar sa sinnes sjukt gald ( min planbok grater) Tillbaka till staden for att aka till Cal Poly collage verkar roligt att ga dar men vissa bygnader ser ut som stadsbiblioteket i norrkoping sa det ar lite B, men andra ar super frecha! Det var BBQ dar innan Football's matchen. Dar traffade Chandler hans gamla klasskompisar och vi gick med dem till matchen. Band som spelade, de var typ 100st och i orkester klader. Duktiga cheerleaders, och de bakom oss pa lektaren var jatte roliga, komenterade allt vilket gjorde matchen saaaa rolig att kolla pa! En brot foten under spelets gang sa lite action var det ocksa. Akte hem och kopte yougurt pa vagen. 
 
HAde hotelfrukost pa sondagen och sen akte vi hem. Traffade Amanda pa Stanford och hon schoppade som en galning, har sjalv sett en miljon saker jag vill ha, inte bra, inte bra, hahaha. Finns sa mycket fint!!!! 
Akte hem och at min 10:e hamburgare!!!
 

Bryter mitt fosta D, no Driving!
VARLDENS BASTA CUPCAKE! testade smore den har gangen, yummi!

Kommentarer
Postat av: Julia Revland

Åh, vi måste besöka den där outletten när vi kommer! :D

2012-10-22 @ 09:43:07
Postat av: Julia Revland

Plus: Visa Bilder på det du köpt!! :D

2012-10-22 @ 09:44:13
Postat av: Julia Revland

Hej Fia! Kan du länka vår facebook sida på din blogg?

http://www.facebook.com/EntireWireUf

Tack & puss! ;)

2012-10-23 @ 10:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0