HALLOWEEN

Okej! I torsdag var det trick or treat street pa M-A <-- min skola. Sa Key Club var dar, en vagorenhets grupp. Vi var ca 7 pers och det behovdes ca 2, man fick ta en pase godis vi hade fyra, hahha. Men det var roligt! Vi var i ett klassrum och sma sota barn och och knakade pa, det ar for att barn ska ha ett sakert stalle att ga halloween pa. Det var sinnes sjukt mycket godis, smakerna ar annolunda fran svenskt godis, cherry smak ar inte min favorit. Det smakar ganska fake.
 
I fredags hande mycket. For det forsta skulle jag in till Art rummet pa lunchen for att gora klart mitt prodject eftersom jag var missnojd med min forsta och vra tvungen att borja om. Den anda gangen som jag behover va dar ar lararen borta just under den lunchen... saklart! haha
 
Efter skolan som slutade 3:15 sprang jag for att kopa kaffe for att hinna tillbaka till skolan 4:15 Ingenting ligger speciellt nara skolan sa det ar en bra bit att ga. Kom tillbaka och hade nagra minuter inann jag skulle mota Emily och aka till hidden villa for att guida runt sma barn. Det blev lite problematiskt nar jag kom pa att jag inte hade hennes nummer och hon hade inte mitt, vi hade inte bestamt plat eller tid speciellt bra heller. Men det loste sig och vi kom dit. Vi skulle va ca 5st fran M-A men det blev bara vi tva, hahah. Vi guidade runt sma barn runt en halloween tur, det var roligt. 
 
Efter vi hade gjort det akte vi hem till hennes kusins hus. Hennes morfar och mormor var dar fran New York. Sa vi blev bjudna pa den basta pizzan ever! Satt ute och pratade och hade jatte mysigt, det var en toppen familj! 
 
Sen akte vi vidare till Meredith <-- vet ej hur man stavar hus. Dar hagde vi nagra timmar sen akte jag hem. 
 
Nu ar kl 8 pa en lordag men jag maste till skolan for att ha en genomgang om vad vi ska gora nar vi ska hjalpa till vid valet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0