HALLOWEEN IGEN

Hade Halloween fest med de andra utbytesstudenterna och nagra som var utbytesstudenter for nagra ar sedan. 
Men jag borjade lordagen med att aka pa traning for att jobba i valstationen nar valet ar, det var tre timmar langt jatte trakigt attlyssna pa och mega komplicerat. Sen gick jag hem och borjade fixamig infor Halloween. Sa vi akte till Campbell som ligger ca 25min soder om Menlo-Park. Det var kul att se alla igen, alla var inte dar for alla har inte tid men vi var ca 10st. Traffade en ny EX-utbytesstudent sa det var kul ocksa, han hade varit i Chile men ville till ett tysktalande land och han kunde lite svenska eftersom han tycker det var ett coolt sprak sa han lar sig det pa fritiden av nan anledning, hahah! Men vi at och at och at, ahhah. Alla skulle ha med sig natt sa vi hade sa mycket mat!!!! De basta kakorna, brownis, creps med nutella, shmors, pumpkin muffins, you name it! At en hamburgare men det var val den anda maten, hahah. Badade jacuzzi och satt runt en brasa kollade pa tva filmer och hade jatte kul! Sen till frukost var det kaffe, nutella creps och jordgubbar!!
 
Nu ar jag super trott for jag knappt fick nan som jag kanner mig extremt ofrech! 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Revland

Du glömde räkna in den dör hamburgaren! :D snygg spindel!

2012-10-29 @ 08:30:01
Postat av: Matilda Dankemeier

VAD SÖT <3 <3 <3

2012-10-31 @ 23:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0