DAGEN

Fredag, yeey! Lektionerna var som vanligt, har engelska prov på måndag dock :/ Fast det roliga är att jag har bättre betyg i engelska här än vad jag har hemma. Bibliotikarien är helt underbar!
Det är lite komiskt för i foto ska vi ta kort som liknar en annan fotograf och jag ångrar mitt beslut nått emormt. Jag fattar inte photoshop något som man behöver vara pro på för att kunna immitera min fotografs bilder...
Men vi äter alltid ute på fredagar, det äger, hah!!! Idag gick vi till en mysig resturang som hade det mästa. Alla portioner var sinnessjukt stora, skulle kunna va två personer på en! De har tydligen världens bästa creps där, jag ÄLSKAR creps, så jag är super taggad på att gå dit och äta dem nån dag!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0