WALE WATCHING

Var pa valsafari idag!
Gick upp superduper tidigt for att aka till monteray bay. Vaknade runt 6 imorse, kulkul.
Men innan vi akte till baten akte vi till starbucks, jag tog for forsta gangen nagot roligare an svart kaffe eller espresso, testade pepparmin mocha. Det var gott, inte gudomligt sa jag kommer nog inte ta det igen men anda kul att testat. De har redan borjat med jul kopparna pa starbucks, lite tidigt kan jag val tycka, haha.
Sen akte vi till baten, sag lite sjolejon ligga vid kajen, de ar sukt sota! Sen akte vi ut pa havet, sag nagra maneter och massa massa massa delfiner, flera hundra! Efter det var det inte sa roligt da jag angnade all min tid ( 3h) Till att forsoka att inte spy, blev lite sjosjuk, med andra ord. Sen efter den resan da tre av fyra madde piss daligt, hahah, mysig resa, akte vi till nagra outlettar. RL dar var inte lika bra, dyrare an pa det andra stallet ( fortfarande superbra men har vant mig vid battre, haha) Men kunde bara va dar i ca 30 min innan det var dags att aka hem for kelly skulle sitta barnvakt. Nu ligger jag trott efter den tidiga morgonen och jobbiga batturen dod i soffan hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0