TORSDAG

Började dagen med att skypa med danken och Emma! Var tvungn att åka till skolan 1,5h tidigare än vad vi började , så satt på skolan och pratade i telefon via Skype med dem, roligt att prata svenska på skolgården, haha. Sen skulle jag gått på yoga idag men det blev inställt, så jag gick hem. Visade sig att jag glömt hemma nyckeln så jag gick till downtown Palo Alto och satte mig på mitt favorit café, coupa café, tog himmelrikets varma choklad, kan inte beskriva med ord hur god den är!!!! Sen satte jag mig och plugga, sen kom Andrea, vi hade inte planerat att träffas vi bara råkade på varandra, så himla roligt! Prata liten och fortsatte plugga. Ibland är det bra att glöms nyckeln haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0