THANKSGIVING

Jag ar sa sinnessjukt matt! Forsta hade vi lite snaks, kex och ost. Sen var det dags for den stora midagen! Det var kalkon, potatismos, brysselkol, gronaboner, stuffing, tranberry sas, annan sas, sotpotatis. DEt roliga med sotpotatisen ar att det var mosat och sen brunsocker, valnotter och marshmellows, jag vet hur det later men det var gott, bland det basta faktiskt! Hade forvantat mig att det skulle va helt okey med thanksgiving mat med det var mycket battre an jag vantat mig!!! Sen spelade vi lite kort och sen var det dags for efteratt, det roliga ar att man far hur mycket som halst nar man sager att man vill ha en LITEN bit, hahahaha. Banan och pumpa paj, gillade faktiskt bada, trode jag hatade pumpapaj men den har visade sig vara god, hade val bara otur de andra gangerna. Nu ar jag jatte trott och kolckan ar bara 20.00, hahah. Och sa matt sa jag kan knapt sta upp, hahahha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0