SUNDAY

BOrjade dagen med att skypa med med mina fina vanner! Hahah, de ar roliga, de! Lika konstiga som vanligt, alskar er! Sen akte jag och molly till standford shopping center en liten stund. Pa body shop dar kunde man forsoka fa olika rabatter pa allting och jag lyckades fa 40% sa jag kopte "julvanilj" tval och pepparkaka handkram, sa juligt och kul.
 
 
Sen akte vi till Pacifica for kelly hade fotbolls match. Men jag akte och traffade Leire den spanska utbytesstudenten. Hon bor naligen dar sa det passade utmarkt! Vi akte ner till staranden och kopte glass och hade en mysig stund. Det brukar alltid vara kallt i pacifica sa jag satte pa mig langbyxor och langarmat, det var sjukt varmt holl pa att do i min troja, hahah.
 

Kommentarer
Postat av: Julia Revland

Finaste du!!!! Snygg tröja oxå!!!! Tack för två trevliga skypesamtal i helgen! Ska sitta uppe tisdag natt(för oss här i Sverige) & se valet! Så då kan vi ju ha kontakt! Heja Obama!!! :D

2012-11-05 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0