SATURDAY

Vaknade super tidigt idag ( 9 ) for att skypa med familjen, alla var super uppkladda eftersom basta mormor skulle firas, sjalv satt jag i koket nyvaken, odurshad och i muskis troja.
Men efter vi skypat klart och jag malat lite pa mitt realism prodjek akte jag och Molly till Stanford shopping center, och bara gick omkring och onskade att vi var miljonarer! Fick se lite jul saker ocksa, JAG ALSKAR JULEN!!!!!! Sen stannade vi pa starbuck och kopte kaffe. Sen akte jag till Cami for att ta lite bilder till var foto klass. Jag skulle va modellen och det ar hemskt, modell ar inte en karrier for mig, hahahah. Sen var vi sa himla duktiga och gjorde klart varat ekonomi arbete, woho pa en lordag! Vid middags dags akte hela hennes familj coh jag till ett sushi stalle, jag ar inget fan av susi hatar sjogras, men jag gillar ris och ra fisk sa det var gott. Testade nya fiskratter och hade super kul, hennes familj var verkligen super, super snalla!!!! Nu ar jag hemma och fortfarande sjukt matt efter maten, galet hur matt man kan bli pa sushi!
 
Super fint hus ocksa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0