SAN FRANCISCO

Ni vet alla hur min morgon var...
Men sen akte vi taget, var kul, ungdomar tag, peppade, super kul!
Vi gick till shopping centret, kunde inte riktsgt shoppa eftersom vi var ca 10 personer olika butiker, ja ni vet hur det ar nar man ar i en grupp sadar. Var inne pa ZARA, jag behover en lite varmare langarmad troja, men hittade ALLT utom det...Sen hade vi lunch, china mat for mig, supersuper gott!!! Sen gick vi till Apple store och forever 21. Butiken var enorm, hittade en troja, woho, eller vanta, visar sig nar jag tittar narmare pa den att den har sma hello kittysar i monster, jaha, ingen troja dar nej.
Sen akte vi sparvagn ( inte cable car ) till pire 39, en fylde ar pa sparvagnen sa alla borjade sjunga, sa himla kul!
Stannade vid pier 39 ett bra tag, gick till Hard Rock Cafe, och bara stosade runt. Sen at vi creps, jag delade pa en nutella,bannan, jordgubbe creps, GOTT!  Gick och kollade pa sjolejonen och spenderade ca 1h <--- overdriver, i en strump butik, fanns alla mojliga strumpor varldens basta butik!
Sen gick vi till In and out burger, fick hamburgare nr 16, det ar sa sjukt kul med min hamburge rakning!
Sen gick vi tillbaka till Union Square och det var morkt och alla ljus lyste upp, sa himla mysigt och fint. Sen var det tag hem, da var jag ganska trott sa jag bara skrattade at allt, galet!
 
Nu far ni noja er med de fa och daliga bilderna jag tog, lagger ut andra bilder efter de har kommit ut pa fb!
 
 
OCH de sa att det skulle regna ( vilket det gjorde, men inte allds mycket) och va super kallt sa jag hade helt fel klader, for det var helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0