RIKTIGA HALLOWEEN

Igar var det halloween pa riktigt! Sa efter jag kommit hem fran paraden sov jag en timme, hahah. Sen akte jag till Andrea och at middag, sen gick vi for att hjalpa Amanda och hennes familj med deras Zombi hus. De gor varsta grejen pa deras tomt sa att alla som vill kan komma dit och ha en kul stund. Forst gick man igenom ett rum med massa speglar och blinkande ljus, sen genom en liten gang fult med Zombis pa sidorna. Sen kom man till "skut en Zombi" sa man fick skjuta med plast pilar pa zombiz, utkladda manniskor. Sen tog zobizarna nan fran publiken ( var en del av showen) och tog med sig, sen hade det som ett lakan sa man bara sag konturerna av dem, och hur de dodade den och tog ut inalvor och sprutade blod, ahha , jag driver inte!!! Men vi kom dit lite sent sa det fanns igen for oss att gora sa vi gick vidare. De har en gata som gar in 200% pa hallowee!! Det var galet, sa mycket folk och dekorationer. PRECIS SOM PA FILM!!!!!! Ett hus hade spoken som flog fran huset till traden och allting var sa stort och GALET!!!!!! Sen gick vi hem till Andrea och hangde dar ett tag. OCh klarade av att inte ata natt godis under hela kvallen!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0