Mobil inlägg!

Hejsan! Tänkte göra ett litet mobil inlägg så här på lördags morgonen! Ska till SF med de andra utbytesstidenterna, trodd att tåget vi skulle ta dit gick kl 7:30 på morgonen, men nej!!!!!!! Så var det inte, tåget gick kl 9:30... Så jag gick upp super tidigt i morse i onödan... Så jag har nu spenderat ca 2h på starbucks! Fanns ingen anledning att åka hem i mellan heller. Men nu är jag ganska trött för jag kom hem sent igår och gick upp svintidigt idag! Och det ösregnar och jag måste ha regn jacka för att inte förstöra mina andra jackor och för att jag inte vill gå omkring med blött hår så jag ser ut som en slickad katt går jg omkring ned luva och ser ut som en lila sköldpadda! Hahahahah, det hela är bara väldigt komiskt, hahahahahshsh!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0