MINIMUM DAY

Idag hade vi minimum day, sa alla lektioner var 30min och vi slutade kl 12:20 WOHO! Sen akte jag och Andrea till vardens basta cafe!!!!! Sa hade forst lunch, jatte god kramig pasta sas och lax, yummi! Andrea tog en macka som ocksa sag super god ut! Sen pratade vi i evigteher anda till det var dags att borja plugga. Fick jatte mycket gjort och det var super mysigt att sitta inne pa det cafet! Sen for att kunna fokusera mera tankte jag ta nanting att dricka, hade varldens problem att bestamma mig om jag skulle ta kaffe, som tydligen ska vara jatte gott ( maste testa det nangang!) eller varm choklad. Beslutet var svart men det kandes som en varm choklad dag vilket det inge gor sa mycket har eftersom det alltid ar varmt har! Men gu va gott det var! Varm super kramig, stark choklad smak och jag tog kryddad sa det var lite extra gott! Det var helt arligt den basta chokladen jag drukigt i hela mitt liv. Vet inte om jag ska vara glad over att jag hittat det basta cafet ever eller om jag ska vara ledsen for jag kommer bli tjock och pank, hahah. Hela dagen var i allafall perfect!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0