INTERACT

Borjar bli van med att bara ga 4 dagar i skolan varje vecka, inte bra, inte bra...
Men idag var jag pa en Intaract ( skol rotary) konferans. Det borjade med att vi satt i grupper pa golvet och ibland stallde oss opp i en ring och skrek ut en sorts macka, det hela var valdigt konstigt. Hela konferancen var ganska barnslig skulle jag vilja saga, haha. Traffade Veronica dar ( tjejen fran italien) vi har inte sett varandra pa ett bra tag sa det var super kul att traffa henne igen. Vi pratade lite om hur det var att va utbytesstudent sa det var roligt!
Nu maste jag plugga lite till mitt economi prov pa fredag, kanner verklugen inte for det, hittar pa massa utsaketer men efter jag skrivit det har inlagget har jag inga mer ursakter kvar...
Det ar val idag ocksa, det ska bli mycket intressant att se pa!
 
Och nej jag tog ingen hamburgare idag. Men for er som undrar ar jag uppe i 14st nu!
 
 
Mark tog bilden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0