Höst promenad

Var pa hostpromenad med familjen idag! Super fint vader och vi gick till Stanford shopping och tog en macka. Sen hade jag lovat mig sjalv att inte shoppa men sen gar vi in till Albacotci and fitch och det var 40% i hela butiken, vad gor man? Kopte bara en sak, dunktig som jag ar... MEn det var en super mysig promenad. Nu sitter jag hemma och pluggar... Maste lasa en sjut konstig bok om en man som reser i tiden huxflux och blir kindnappad v eliens, den ar sjukt flumig och dalig! MEn det varsa ar inte att vi maste lasa den utan alla de fragor om den vi maste svara pa. Vi har t.ex. fragor pa kapitel 1 men svaren finns i kapitel 2. Missade helt att nan dog och kande mig helt efterbliven men nar jag laste kapitel tva, det var da han dog -_- 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0