HEJ

Super trott idag morse och det var sjukt kalt, det ar nan maskin som gar igan en gang i timmen i mitt rum och jag tror att det ar den som kyler ner allt. Hade dubbla tjocktrojor och tva par sockar!!!!
 
Efter skolan ick jag hem och sen traffade jag Cindy for en lite promenad i omradet! Testade ny americansk mat idag ocksa. Forsta gangen jag at americansk macaroni and cheese och Pumpkin pie. Jag alskar allt med pumpa smak en pajen var bara konstig! Ganska smaklos med konstig konsistent, ingen hojdare. Synd for det kommer bli den pajen flera ganger nu med alla hogtider som kommer upp....
 
Och jag driver inte 20 personer beromde min troja idag, blev super gald!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Revland

vilken tröja hade du ?:D

Svar: Min bla, lite uttvattad troja fran Boomerang :)
Sofia Blixt

2012-11-14 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0