GO GIANTS

JAg har da blivit ett baseball fan, eller jag ser alla matcher och Andrea och min vardfamilj ar giants fans sa jag har inget val hahah. Men det var jatte spanande,SF giants vann the world series!!!!! De spelar 7 matcher men de vann de fyra forsta sa de spelade bara fyra och de ar gryma!!!! Sa idag var det en stor parad for dem i SF, ca 1 miljon manniskor!!!! Sa jag och Andrea och hennes mamma och syster akte in till staden for att kolla! ALLA hade giants klader sa det var jatte kul. Mycket folk och musik men vi hade ganska daliga platser sa vi sag inte allt, men det var jatte kul anda!! Sen satte vi oss och at en jatte god macka, och helt plotsligt kom en  osen gamal super blond dam i indiska klader  och satte sig nara oss och borjade  raokte weed...ja.... San Francisco...
Sen gick vi till ett cream brule stand. Tog choklad cream brule med marschmellows ovan pa, sa himla gott jga dor. Nu ar jag hemma igen, och ganska trott, hahah.
 
 
Ser forjavlig ut i keps, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0