FREDAG

Sov till 11 idag, min familj var orolga over att jag hade dott eller natt, hahaha. Vackt emig och fragade om allt var okej, hahahah. Sen hade vi pankaror, saklart till frukost. Idag var det ocksa Black Friday, sa folk koar i veckor for att fa shoppa och gar upp super tidigt pa morgonen, kommer till target och det ar bara vissa saker som var pa rea, det var inte ett OMG MASTE SHOPPA MOMENT, men folk blir galna i allafall, fast det ar nog mer pa tv aparater och sant. I allafall vi akte dit och jag kopte ett nagelak som inte va pa rean, sen akte vi till en annan butik och jag fundade en ralph lauren troja! Bada kopen for 300, maste alska shoppingen!!! Sen akte vi till bion for att se den nya bond filmen, Ola Rapacs, eller vad han heter var med, stolt svenk. Filmen var super super bra!!!!!!!!!! Sen akte vi till en mexikans resturang och jag tog kyling fajitas, super duper gott. Sen akte vi och kopte donats, inte for att jag orkar ata nan idag, ar for matt, men till imorgon ( hej fetto)  Sen var det sjukt fint vader idag, november och soligt och varmt, hahah!!!

Kommentarer
Postat av: Julia Revland

men driv inte vad fin tröja! JAG VILL MED!!!!!!!

2012-11-24 @ 11:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0