WALK OF FAME

Sa gick upp relativt tidigt idag. Upptaker att det sporegnar, lite B med tanke pa att det aldrig regnar i sodra californien... Men i allafall, hade fukost pa hotelet, belgisk voffla med banan och sirap, yummi. Sen akte vi till walk of fame. Kanndes sa himla overkligt och heftigt att fa vara dar pa riktigt, spelade ingen roll att det regna det var helt fantastskt i allafall! Sa gick omkring dar, tog bilder vid vissa stjanor. Som stolt svensk tog jag saklart bild vid Greta Garbo och Absolut Vodka, hahha. Gick till marilyn monroe och tog bild vid hennes handavtryck och texten" gentlemen prefer blondes" hahah. Sag Donald trump och Kerrmit the frog. Sag Hollywood skylten pa avstand och men stanade och tog bild vid BH skylten i stallet.
Sen bar det av pa en 6h bilresa, WOHO... Grymt segt den har gangen, men stannade pa in-n-out och jag hade Hamburgare nr 20! Kommer ga nerfor i min rakning nu nar jag flyttar till en vegitariansk familj, hahah.
Men hela den har resan har varit helt fantastisk och jag ar otroligt tacksam som har fatt varit med om den!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0