SAN FRANCISCO

Igar spenderde jag storre delen av min dag med att gora absolut ingen ting! Var hemma och kollade pa film i mjukisklader, med andra ord, presis sa som forsta dan pa lovet ska va, haha. Men Pa kvallen akte vi och en annan familj in till SF, sniglade oss dit pa ungefar 1/1,5 h, galet mycket trafik! Vi akte till en italiensk resturang i ett jatte mysigt omrade. At pasta och Pesto, yummi! Sen akte vi till union squere och vandrande omkring balnd alla juldekorationer, sen akte vi till Ghirardelli en choklad fabrik, har super god choklad och dar tog alla glass men jag testade den varma chokladen! Gott, gott! Sen fick vi alla en julklapp, hade absolut inte vantat mig sa blev extra glad nar jag fick en stanford troja!!! Sen akte vi hem och det var skont att fa sova!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0