PEPPARKAKSHUS!

Sa idag hamtade Andrea upp mig och vi akte hem till henne och bakade pepparkakshus! Vi hade sa mycket deg, hahha. Det blev tva hus, ett bra och ett lite udda, haha. Bakade pa i timmar, testade nya metoder kan man saga, star och kavla och sen hor jag hur Miranda ( Andreas lillasyster) pratar med Andrea, hahah, Andrea hade stoppat in Mirandas biologi bok i ungen, sjukt roligt!!!!!!! Sen at vi lunch fick Andreas kansa fallafel, yummi! Sen forstatte baket och vi satte ihop husen, hha, kaos, men det var roligt! Sen sag vi en fransk film och sen akte jag hem. Tydligen var det ingen hemma, jag oppnade dorren, alarmet som de hade satt dit dagen innan va pa och jag satte igang det... Sa jag gick over till AK's <--- min nasta vardfamilj, dar bjods jag pa mat sa jag valde ratt dag att satta igan larmet, hahah. nya erfatenheter, varje dag!!!!! Men det var en toppen dag!!!!! Justja, glomde saga, Andrea hade kopt julmust ocksa sa det var akta julkansl, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0