PARAD

Idag gick vi upp och akte in till San diego! Vi skulle se en prarad sa vi hade stolar och allt, kom ca 10 min innan det skulle borja och lyckades pa nagot konstigt satt fa toppen platser, fattar inte vilken tur vi hade. Sa vi hade bra platser, det var manga band, cheer leaders, emorma balnger. Det var super kul att se, det var sa manga personer som kolalde och som var med i paraden. Sen akte vi och hade lunch, kinesikt Panda Express, alltid gott! Sen akte vi hem igen och spelade lite kort. Sen akte vi till hotellet igen, jag kopte en super fin julstrumpa som desutom var halva priset! Sen upptakte jag att dollarn har gatt ner sa jag fick den for 130kr! kostade 40 dollar fran borjan, sjukt glad! Sen akte vi till mer shopping en amerikansk kladbutik, lite som Urban men lite annolunda. Kopte ett linne med usas flagga, en liten present till dig Beccis <3 och ett fint armband. Nu sitter jag hemma med en kopp kaffe och imorgon aker vi till LA. Kan verkligen inte fatta vilken tur jag har!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

:D

2012-12-28 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0