LUSSEKATTER

Foroker baka lussekatter, att som kan bli fel blir fel! For det forsta ar ingredienserna annolunda, ar van vid vanlig jast men har ar det natt pulver sa nu far vi se hur det funkar... Min vardfamilj kopte safftan for 16 dollar kande mig helt hemsk! Det var super lite sa nu ar de inte direkt gula utan  lite mesgulaaktiga... Kanner att jasten inte kommer funka och de kommer bara ligga dar som doda varelser och se halv gula ut! Att lasa matt och omvanla blir ocksa helt jatte kompliserat! Sa kommer nu att ha slosat massa ingredienser och kommer skamma ut mitt land och mig sjalv! WOHO!
 
Ett tips, baka aldrig svenska saker som lussekatter nar du ar i ett annat land, det funkar inte!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0