LA

Sa idag kom vi fram till LA vid tva tiden och hade Lunch at the grove farmers market. Hade grekiskt, mycket gott! Det fanns hur manga mat stallen som halst, det var trevligt att strossa omkring dar. Sen gick vi runt lite dar bland butiker, gick in pa A&F och dar stod en manlig model utan troja, WOHO! Jag var super glad men min nuvarande vard bror tykte det var sjukt lojligt, hahah! Sen korde vi runt i Beverly Hills och Bel Air, lite chill sadar. Stannade vid UCLA, eftersom jag berattade att vi alla hade mjukis byxor dar det stod UCLA. Efter att gatt omkring pa camupsen och kollat, super fin camups! Sen gick vi till sjalva shoppen och jag kopte mig en troja, super mysig! Sa nu har jag "the real deal" hahah. Fina farger, ljusbla och gul! 
Sen vart det morkot, super snabbt! Men han aka pa vagen dar jag har sett alla fran 90210 aka, kanndes sjukt att vara dar pa rikigt!!!! 
Men eftersom det var morkt akte vi till hotellet och lamnade vara saker sne gick vi och at middag pa en mexicansk resurang. Super gatt, verkligen!!!! Nu sitter jag pa hotell rummet och bloggar. Imorgon blir det upp tidigt for att hinna med walk of fame och hollywood skylten for vi maste va hemma en speciell tid for att Chandler och Ceasy maste se en footballs match...HAHA. Sport nordar altsa, forstar mig inte pa dem! 
 
Fattar inte varfor alla verkar hata LA, jag hade en jatte bra upplevelse, i allafall dar jag akte. Kanndes precis som pa film, AWESOME!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0