JULDAG

Kanndes typ for forsta gangen som jul pa riktigt! Sa kl 3 hamtade Andrea och hennes lilla syster Miranda up mig och vi akte till Ikea, heheh, kopte julmust och hade tankt kopa peparkaksdeg men den var slut...
Sa det slutade med att vi gjorde degen sjalva, hittade natt resept pa internet och forskokte hitta ratt ingredienser har borta, blir intresant att se resultatet nar vi val bakar med den! Eftersom min mail har val att radaera alla mail som jag haft kunde jag inte anvanda det vanliga reseptet heller. Den har degen ar ljus och inte sa kryddig, smakade inte som det ska....

Men bakade amerikanska pepparkakor ocksa, yummi, yummi!
Sen at vi mat och det var sa himla himla gott! Kykling, oliver, coscos, jatte gott kryddat och helt perfect!!!
Sen sag i ett ansnitt av Downton Abbey som ar varldens basta tv serie!!!!
Dekorerade kakor, at for mycket glasyr! Syper mysig och lyckad dag!!!
 
Marandas glamorosa katt, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0