JULBORD OCH SKRIDSKOR

Sa idag kl 18:30 var det dags for svenskt julbord pa IKEA, haha. Sa jag Andrea och Sean akte dit, hade forvantat mig att se manga svenskar, sag nagra men det var framfor allt folk fran asien, lite ovantat! Sa vi borjade med fisken, det var gott tyckte bade jag och Andrea inte Sean. Nar vi kom till den varma maten som var ganska hemsk om jag far saga det sjalv gillade varken jag eller andrea men Sean, hahah. Testade alla svenska matratter. Sen var det dags for "glogg" och peparkakor och saklart Kaffe!!!! Super Roligt!
 
Sen akte jag och Andrea till en sridskoaknings bana och mote upp lite folk, akte runt och at tarta det var ett fodelsedags firande. Jatte fin bana med granar och lampor!!!
Sen satt vi i bilden och pratade for ca 1,5h och nu sitter jag i sangen och ska snart ga och laga mig!

Det var en lyckad dag!!!
 
Och var jatte dalig pa att ta kort och sen vet jag inte vad det ar med mitt har, blir hemskt efter en dag!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0