JUL HANDLAT

Idag hade jag finals i engelska, gick okej men kanner anda att de kommer dra ner mitt betyg, hehe. Men sen akte jag hem, at lite snabb lunch och gick sen till Stanford shopping center for att handla lite julklappar! Har tva julklappar kvar sen ar jag klar, men ska kopa dem imorgon! Men jag trippade omkring i butiker och onskade jag var miljoner, haha. Men ska dit imorn igen for jag kompa att jag behover en klanning till jul och nyar, en fin klanning. Kom pa att jag inte har nagon liten svart standard klanning sa tankte kopa det. Sag tva saker jag vill ha nu, just nu och sen en miljon saker som jag vill ha senare, hahah.
Sen horde jag att de hade bra varm choklad pa ett stalle sa jag gick dit och testade 6 dollar for en kopp, svin syrt men jag provade. Det var helt vanlig varm choklad, inte vart det om man kan ga till Coupa och fa den godaste chokladen ever for 4 dollar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0