JUL DAGEN

Idag var det juldagen har och julen skulle firas! Sa gick up i mina nya pjamasbyxor och och vi satte oss vi granen och oppnade julklappar! Fick jatte fina och bra julklappar av min vardfamilj och blev super duper glad for allt jag fick av er ocksa! Sen efter present oppningen gick vi upp och kladde pa oss och sen kom deras andra slaktingar och vi at brunch och sen var det dags for mer julklappar. Fick present kort och fina smycken, halsduk och vantar av personer jag inte ans traffat men de traffade ratt pa vad jag gillar anda, sa himla gulliga och snalla!!! Sen gick vi ner till hotellet igen och var dar ett tag, kom hem och kollade lite pa basket ( sa en annolunda jul kan man saga, hahah) En stakare fick sin tand utslagen i matchen ocksa sa det var ju intressant...
Sen var det dags forjulbord och det ar samma mat som man ater pa thanksgiving, gott. Sen kolalde vi annu mer pa Basket och sen var det dags for folk att aka hem.
 
Det var en bra jul, ingentinng jamfort med hemma, julen hemma ar ju oslagbar, men jag hade definitift en fantastisk dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0