HEJSAN

Jag hade precis gatt igenom en hel dag utan att ata nagot onyttigt, da ringer det pa dorren och ett paket har komit fran Sverige, det var godis. OCh dar rok mitt lilla tappra forsok att vara nyttig! Sa jag bjod pa kolaflaskor och ferraibilar, min vardfamilj gillade dem! Sen tog jag med mig till skolan och bjod Andrea och Sean, skumtomtar tog hem vinsten!
 
Sen Idag har jag varit i tre olika klasser och pratat om Sverige, hur det ar att vara utbytesstudent och svarat pa fragor! Jag ar TA i world study ibland sa darfor kanner jag lararen dar. Sa himla roligt, folk tog tva sidor langa antekningar om vad jag sa, hahah.
 
Sen idag ocksa sa borjade en tjej i min engelska klass prata med mig om hur hon hade traffat en brittisk kille och hur roligt de pratade. Jaha tankte jag men men fortsatte konversationen med att papeka att jag ocksa tyckte det var gulligt med brittisk engelska. Sen sager hon, ja, men du ar ju fran England. HAHAHAHAH, woho, hon tror att jag kommer ran ett engelsk talande land, yeey. Sa himla roligt, hahahhaha.
 
Ar suyper trott och har varit de senaste tre dagarna, vet inte varfor men vill verkligen inte vara trott!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0