HEJSAN

Har varit inne i world studys igen och pratat med klasser, det brukar ta ca 20/30 min men det har gangen tog det ca 50min, de hade sa manga fragor, det ar super kul att prata dar!!! Sen skulle jag prata lite svenska sa de fick hora hur det later, kunde saga ca 2 meningar innan min insperation om pratamnen tog slut, hahah.
 
Julgranen blir finare och finare varje dag, har val vant mig vid hur den ser ut, haha.
 
Jag gar en mil varje dag.
 
Snart ar det finals <--- stora prov. Fick nyss reda pa att jahg slangt mina papper fran borjan av terminen och jag behover dem nu...det ar ju chill....

Men har far man altid svaren pa pappret det galler bara att kryssa i ratt ruta sa helt kord ar jag inte, hahah.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0