DAGEN

Sa vaknade idag, durchade och klev ut i koket dar pankakor var serverade! Borjade nastan grata nar jag tankte pa att jag ska flytta imorgon. Aven fast det bara ar tvars over gatan och min andra vardfamiulj ar toppen kanns det anda sorgligt. Kommer sakna dem sa himla mycket de ar sjukt underbara och snalla och har varit den absolut pefekta vardfamiljen, kunde inte onskat for en battre vard familj!!!!! Men sen gick jag over till the A-K for de hade slakt traff. Super kul att traffa alla, sa pratade konstant i 5h och at gott och drack for mycket kaffe!!! Deras frafra var helt underbar, jatte sot! Sen en annan tjej som jag pratade mycket med fragade alla mojliga fragor, mest om vi hade telefoner, om vi hadde demokrati och andra sjuka fragor, hahah. Sen pratade jag med mormorn och hon fragade vilken telefon jag hade och jag svarade Iphone och hon valkommnade mig till tekniken i Kalifornia... -_- och serriost, vi har mer high tec i Sverige, hahahah. Men det var verkligen super duper mega kul! Jatte trevlig slakt!!!!
 
Sen gick jag hem och ahde en riktig Eason middag! Sen akte vi till bion och sag Les Miserables, super bra film! 2 snygga killar ocksa! Nu sitter vi hemma och dricker te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0