BRA DAG

Vi hade finals idag! Det ar som ett stort prov pa allt vi gjort under terminen, undantag for det vi gjorde i min klass. Vi hade ett vanligt unit test. Jag har just nu A i economi men ar pa gransen och kanner att jag kanske hoppar ner nu, lite surt, men men mina betyg raknas inte sa det ar chill.
 
Men innan finals hade vi halvtimeslektioner, alla amnen. Jag har varit TA, ( hjalpt till) i bibliokteket och idag hade Diana biblotikarien en julklapp till mig, versta presenten! Har inte oppnat den an men sa himla gullig och snall!!!! Blev sa himla overaskad och glad, tycker verkligen om henne, hon ar super snall!!!!
 
Sen gick jag hem och tog en langpromenad med Cindy!
 Men nu har jag pluggat lite infor det stora provet i engelska. Jag fatatde inte att jahg behovde spara alla papper som vi gjort under hela terminen sa jag har ju slangt borde dem ( detta efter jag sparat dem i en manads tid efter) Men tydligen kommer provet va pa exakt det som finns pa de papprena, chill. Hahah, klara provet kommer jag men lite irriterad ar jag pa mig sjalv, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0