SKOLAN

Kan bara nämna lite lätt att jag åkte jaguar till skolan idag, ingen big deal liksom!
 
Var på starbucks idag igen, är så dagar vi börjar sen, blir dock jätte kissnödig, hahah.
Blockdag idag igen. Gillar block-dagar! Först hemkunskap, vi gjorde tortilla med ost i....
Sen var det dags för franska, hade förberätt mig på det värsta va det värst, men det var helt okej.
Ekonomi, alltid roligt!!!
 
HAndlade usb minne och minneskort till min fotoklass idag också.
 
Ville ta en bild på mig med min starbucks kopp idag för den matchade mitt klädval! :D



Kommentarer
Postat av: Lillan

Du är absolut den självskrivna reklamtjejen för Starbucks :)


Svar: hahah, ÄLSKAR STARBUCKS!!!!!!
Sofia Blixt

2012-09-03 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0