RESAN

Lite sent att skriva om resan nu, men jag vill ändå göra edt eftersom det är kul att kolla tillbaka och läsa sen.

I allafall, det var toppen att resa i en lite större grupp man blev genast super social och man skaffar nya vänner
Sen får jag inte glömma att nämna att på planet från Chicago till San Francisco drack hon bredvid oss tomat läsk, någontig jag ser fram imot att testa!!!


Under alla de timmar som vi spenderade tillsammans hade man mycket att prata om, men inget gick upp mot den fantastiska MAGVÄSKAN!!!

Vet inte mer vad jag ska skriva, är ingen skrivare av mig och ingen bloggare men det blir bättre och jag gissar att de flästa av er känner mig och vet hur jag skriver, hehe.
 
Och sen kommer en bild på mig och Sofia Boman, en trevlig prick det, och bilden är tagen av Sara. Deras bloggar kan ni också läsa!
 
www.bbomans.blogg.se
www.oneyearinsc.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0