PAUL RYAN

Idag ahr jag kollat på replubikansernas congress, väldigt intressant att se! För det första är det mer som att kolla på en konsert. Folk i usa hattar, folk som jublar och har skyltar i en stor arena. Sen pratar de mest skit om obama, pratar lite om sig själva. Att man går i kyrkan nämns hela tiden och i slutet av varje tal säger det; God bless you and God bless America! Amrikansk politik är verkligen annolunda. Lyssnade på Paul Ryan, trodde han skulle vara jätte bra talare efter som det pratas så mycket om honom nu, men jag var besviken, i början i alla fall sen vart han bättre på att prata. Alla är väldigt öppna om sitt privat liv hela tiden, och allt de har varit med om, nästan lite för mycket enligt mig. ( detta är bland många amrikaner, har haft 3 lärare som berättat deras livs historer, galet, känns kontsigt)

Kommentarer
Postat av: Matilda Dankemeier

Seriöst, du är i usa och ska ha the time of you life och du kollar på politik....!! hahah varför är jag inte ens förvånad?! puss

2012-08-30 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0