MIN FÖRSTA AMERIKANSKA HAMBURGARE!

Så igår åkte jag med Erikas vänner till en galleria, jag vet att jag kommer bli pank. Shoppade på amerikanska butiker och jag älskar stället. men det är lite irriterande för att de lägger på skatt efter, altså när man står i kassan så man vet aldrig vad man ska betala. Sen åkte vi till ett hamburgeställe där man fick bygga sin egen burgare. Min var super god och det var en kul grej. Plus att ALLT var såååå amrikanskt! För det första så åker vi en bli fem tjejer som är 17 och de får köra, de pratar konstant och när de sätter å radion spelas high school musical, vilket de försej bytte snabbt, men det var rolig liksom!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Revlad

Åh, vad gott det ser ut (förutom löken)!

2012-08-22 @ 11:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0