MIDDAG MED VÄRDFAMILJ 3 OCH 4:A!

Så idag var det middag hemma hos Austin-Kings familj tillsammans med familjen Eason. Alla var jätte trevliga och det var jätte roligt. Alla pratade och var allmänt underbara. Maten var suvärän, pasta med basilika och tomater, fruk och hembakat bröd. Tydligen älskar pappan A-K att baka bröd vilket är toppen för det gör jag med! Min nya värd-syster verkar super också trevlig och rolig och hon gör också gross country så hon ksa presentera mig för coathen för sen måste jag fylla i en miljon papper innan jag kan börja. När det var dags för efterrätt kom familjen Keer också och alla bara prata och stämningen var på topp! Och först nu förstår jag hur mycket jag uppskatar en kopp kaffe efter maten. För här dricker man bara kaffe på morgonen aldrig annars men nu fick jag kaffe och det var såååå otroligt gotttttt, blir väl extra gott bara för jag inte haft det på ett tag också. Men det var väldigt roligt avslappnat och trevligt. Sen ringde mark och sa att han ville att jag skulle komma hem :( Så vi åkte till Keers hem för att hämta mina saker, säga hejdå ( äen då jag kommer va där ganska mycket tror jag, haha, typ bryta mig in i huset och plugga och prata med alla och dricka deras goda te, haha) OCh säga hejdå till min sovloft, bästa sovloftet EVER! Sen körde Adrian mig hem och missade avfarten tre gånger -_- Men det är mörkt och svårt så det är förståligt, haha. Nu ska jag sova och sova länge, sen imorgon är det  dags att plugga, yeey.....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

snygg tröja!

Svar: tack <3
Sofia Blixt

2012-08-25 @ 11:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0