LÖRDAG

Så idag vaknade jag kl 12:30, haha, nu får Flegels veta hur det är att ha en tonåring hemma!
Sen simmade jag lite i poolen och pluggade utom hus. Stört mycket läxor och jag går de chill klasserna :S
Men nu till det roliga under min dag! Erika och de hämtade upp mig och vi åkte till ett ställe i palo alto där det var open mic! Det var sjukt mysig, helt galet. Det var som en scen med träd på sidorna med lapor på, en stor brasa i mitten och ställen att sitta på runt om. De hade köpt massa marschmellows och oreos och allt möjligt och det var bara och ta. Dock var brasan så långt bort så man inte nådde med sin marschmellow så jag har bara testat fake shmors... vet ej hur man stavar... Vilket vi hade väldigt rolig åt. Sen sjön Erika och Nicole och Ross spelade gitarr, det var utan tvekan de bästa av alla. Stört bra, skojjar inte och allting var så mysigt och perfect!!! Sen åkte vi till Yogurtland och gjorde våra egna frozen yogurt, gott och trevligt men kunde bara vara där i typ 10min för jag var tvungen att va hemma vid 11 :( Och imorgon ska jag till kyrkan med min värdfamilj och det ska bli intressant.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åhh, att jag inte fattar hur man ska rätta till bilderna...
och alla bilder är jätte dåliga men kamran ville inte fokusera idag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0