DAGEN

Japp, finns inte så där mega mycket att säga. Dagen var som en vanlig skoldag, bytte matten igen, haha. Det är inte samma matte som hemma så det finns ingen anledning för mig att ta den bara för att "komma ihåg" så jag har foto istället :D Art studio idag var roligt, vi skulle diskutera och då fick man lära känna varandra mer. Hemkunskapsläraren älskar mig, hahah!
 
Alla kommenterar mina skor, altså helt vanliga converse, det är inte vanligt här borta. Haha, och det är den vanligaste skon i Sverige, se vilken skillnad. Och alla har sett "The girl with the dragon tatoo" alla!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Du verkar ha det toppen, Sofia. Det är spännande att följa dina dagar "over there" och jag väntar spänt på nästa "avsnitt" Men vad är det med matten????? och jag har nog missat varför du har så många familjer? Ha det bäst och njut av det här året!

Regniga kramar/ Lillan

2012-08-28 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0