DAGEN

Skola idag som vanligt. Började dagen med engelska och tjejen jag brukar jobba med är sinnes sjukt kort, typ halva mig, tror att hon fortfarande sitter ner när hon står, känner mig som en jätte,hahah.
 
Sen hade jag hemkunskap och det är så himla roligt att se skillnader mella ämnen. I sverige får vi lära oss om ekologisk mat och vad varje köp gör för skillnad för folk, planera och laga nyttig mat, inte mer med det det är det vi lär oss. Här därimot så gör vi bara saker med ost och det är fagörade för vår framtid att mäta osten rätt och om vi inte tvättar händerna hela tiden kan vi förgifta en hel nation, hahah.
 
HAde foto idag istllet för matte.... men det känns bra kommer nog bli riktigt kul.
 
Franska, helt galet vi var i aulan under lektionen och det var bara 20 min innan vi slutade och det kändes som en evighet!
 
Lunch, köpte pastrami för det såg gott ut, men det är nästan som salami och jag gillar inte salami. Det smakar inte riktigt så men det luktar  allafall så och hela min väska stinker och jag måste äta upp hela paketet, varför tog jag inte bara ryggbiff?
 
Artstudio, bästa lektionen, alltid super kuloch nu har jag börjat med mitt projekt om de fem sinnerna!
 
Ekomimi, det är intressant och roligt men nya läxor konstant om inte läxa prov, hahha. Har mitt första test på torsdag :/
 
Ska bli interjuvad av skoltidningen imorgon, ingår väl som utbytesstudent, haha.
 
Sen åkte jag hem och sprang ( sinnes sjukt varmt idag och ja mamma och mormor, jag har solkräm) Upptäkte då att jag bara har springkläder för dåligt väder, hahah. Så måste köpa mig springkläder för varmt väder. Alla i corss country är sjukt fit så jag måste träna upp mig :S Alla är smala här det är sjukt! Sen tog jag en liten simtur.
 
Vi åt middag på en pizzeria, jätte goda pizzor, men mark klagar på allt. Tyckte lite synd om servitören för ingenting var bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0