TORSDAG

Skolan borjade med hemkunskap och vi bakade pizza. Super gott men vi ahde verkligen problen att fa pizzat fran platen till the pizza stone, hahah, i mitt kok grat vi typ sa roligt det var. SA det var bade kul och gott, kommer sakna kitchen 2!
 
Sen va det keramik vi tog typ prov men blev klar snabbt sa jag och Amanda snapchattade, jatte mycket, hahah!! 
 
Sen under lunchen sprang jag mest omkring och samlade pa mig stamplar fran olika kontor sa att jag kan lamna skolan, hahah. 
 
Sen hade vi ett hemst test i government... hahha, tack och lov raknas inte det betyget, ahhah! 
 
Sen akte jag hem och han typ bara sitta ner lite kort innan Andrea hatade upp mig och vi akte och hade middag med Krisetnen innan vi akte till skolan for att se en talang show for alla seniors. OCh herre gud vad folk ar duktiga, du vet att de kommer va bra for att de staller upp men har va de bara sinnessjuka, overdrivet bra kan inte fatta att folk med san talang gar pa min skola liksom! Sa jatte kul och jatte trevligt!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0